Sista sommarlovs dagen

Idag fick jag gå upp tidigt även fast det var sista sommarlovs dagen. Jag tog bussen med Jenny in till norrtälje. Vi shoppa lite kläder Jenny köpte ett par snygga Cheap Monday jeans och en blå tröja och jag köpte en likadan blå tröja och en svart kofft liknande tröja. Självklart så måste man äta så vi gick och käka på Gammla Nisses mumms. Sista sommarlovs dagen idag tyvär men lite kul ska det faktist bli att börja skolan om jag ska vara ärlig. Träffa kompisarna och så får vi väl hoppas att vi får bra lärare för en gångs skull.

Nu sitter jag hemma och väntar på att Michaela ska höra av sej för vi ska åka hem till Ida och gratta henne för hon fyller faktist år idag
Grattis gmn<3.

Hejdå pusspuss<3


Tröja från B-young



Linne från Lindex


Kommentarer
jenny <3

jag typ älskar din svarta tröja som du köpte! jättefin :D och våra blåa tröjor oxå :D <33

2009-08-24 @ 15:04:20
URL: http://jwni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0