skolstart

första skoldagen och jag är faktist inte ett dugg nervös men länktar efter att få träffa alla kompisar och cicci har gjort mej supper nyfiken för hon säger att hon har gjort något som jag inte får veta fönns jag ser henne. På morgonen så tar det ganska lång tid innan jag bestämmer vad jag ska ha på mej men det slutar med ljusa jeans t-shirt och jeans väst. När jag kmr till skolan så är Azra och Cicci redan där och när jag ser cicci så känner jag ärligt talat inte igen henne hon har lkippt lugg och färgat håret svart ( se bild ) men hon passar värkligen i det. När skolan sen har börjat efter alla plaseringar så samlas klasserna i klass rummen och presenterar sej osv.. Våran nya lärare verkar okej men jag saknar värkligen Emma. Efter skolan så drar jag, Cicci och Linda ner till bst och där träffar vi Elise som följer med oss och fikar på tösses där vi sitter en bra stund sen drar vi ner på stan och kollar. Jag tog 18:30 bussen hem och här sitter jag nu ska snart gå och ducha

Hare så bäst
Pussen

Älsklingen<3


Kommentarer
linda <3

BLÄCKFISKEN:D<3333

2009-09-10 @ 21:07:27
URL: http://meniing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0