händer mycket när jag inte bloggar

Efter släkt träffen i går så åkte jag direkt in till Norrtälje och träffade Jimmy, Erik, Calle och beckis :) vi kollade på film och vandrade runt i kalla norrtälje och varför? fråga mej inte x) men jahh sedan sov jag kvar i norrtälje och kom hem på dagen idag. Jag skulle egentligen ha åkt till Emma och träffa lite folk men jag kände för att vara hemma så jag har kollat på toy story 3 med syrran och det SUGER! Det ända roliga i filmen är replikerna ''kom ner men inte alla på en gång!'' alla på en gång? okej!'' haha då kan jag erkänna att jag garva men annars så är filmen inget att rekomendera.

Nu ska jag sova för är skit trött!
I morgon ska jag till stholm med cicci
Hare bra pussen!

Kommentarer
Nanna

Ja, toy story är inte någon favorit för mig heller! Men, det var ju kul att du varit i Norrtälje!

2010-12-27 @ 13:36:44
URL: http://norrtalje.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0