minnen fäller tårar

Godmorgon

Vaknade nyss och snart ska jag gå ner och äta frukost. Senare idag ska jag påväg till ett julbord.

Jag har alltid älskat julbord sedan två år tbx när vi var ute på en ö. Det är absolut inget roligt minne men för två år sedan den 11 decemberdrunknade min kompis på min simlektion i badhuset. Själv var jag inte närvarande som tur var men två dagar efter, den 13 december så var jag på väg till ett julbord ute på ön och när jag kommit in och hängt av min jacka så får jag ett sms där det stod att Daniel var död... Jag vet inte vad jag skulle göra men jag går gråtandes ut där ifrån och skiter i julbordet och när jag lyckats samla mej så går jag in igen och berättar för alla och det var nog det värsta julbordet jag vart på. Och självklart så tycker alla att just det stället vi var på var supper mysigt så vi åker till samma ställa igen året efter den 13 december och jag tänkte att de kan väl inte vara några problem men precis när jag går in genom dörren och ser vart jag hängde min jacka och vart jag fick smset så stannar allt och jag kan inte stoppa dom tårar som vill ut så jag gör en repris och går ut tills jag har lyckats sluta. Men problemet var att det slutatde inte och när jag kommit in och satt mej så börjar det igen. Så iår så sa jag att jag följer inte med om vi ska åka till samma ställe för jag pallar seriöst inte det så i år har vi bytt ställe och ska åka till Åhtellet.

Kände bara att jag ville skriva av mej. Känner mej lite känslosam just nu..
puss


bilden är från 11 december 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0