Btw......

Jag var in till tandis idag ''igen'' min tandställning har gått sänder så många gånger på samma ställe så hon klippte bort just den delen skööönt som fan x)

men det var inte det som var huvudsaken. Jag köpte nya skor idag :) jag har letat efter blommiga skor som ska matcha till min blommiga väska samt mina blommiga brills. Har inte prövat om det är snyggt allt tsm kan bli barnsligt men man får prova sig fram :D iaf så hittade jag äntigen några och jag har tjatat efter ett par så jävla länge så mamma bara direkt ''köp dom'' även fast jag var lite osäker så köpte hon dom å mej tihi men dom är grymt fina :D



vad tycker ni om blomigt egentligen?
barnsligt eller nice ?:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0