för mycket att göra och för lite tid....

cha cha :)
jag ska berätta om mina senaste dagar i morrn för just nu hinner jag inte för jag ska kolla på bella och tyra show. Jag, pappa och syrran håller på att förbereda vårat företag så nu har vi precis gjort klar affichen *stavning* som vi ska hänge upp:D imorrn börjar pappa med själva vagnen blir en ny designe i år ;) Jag länktar efter att få börja jobba och käna manny... Så som sagt har jag har hafft det lite fullt upp men i morrn ska jag ta chill dag efter att jag har klippt gräset och fixat poolen men pappa kommer tvinga upp mej vid 09:30 så jag hinner lungt:)

btw, Jenny min babe kommer hem i morgon så varken hon vill eller inte så ska jag träffa henne :D saknar henne<3

Jag har även tagit nya modell bilder som ni kommer få ta del av i morgon tihi. Fast jag är snäll så ni får en redan i kväll :D<3
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0