ingen dator, inget internet!

cha cha, Jag är ledsen att jag inte har bloggat men nu är det så här att jag har fortfarande ingen data för fittt kissies reklam har gett den virus! Men jag brukar kunna låna min syrras dator. För några timmar sedan så satt min syrra vid sin dator och lalallal... Sedan när hon skulle ge den till mej vad tror ni händer då? Jo internet slutar helt plötsligt att fungera :O så nu har jag tagit mej till pappas jobb för att låna en dator.

Det har hänt mycket på sista tiden och det ska jag ta när jag får internet hemma istället för hallå? vem vill läsa ett inlägg utan bilder tråååååååååkigt....

Snart ska jag iaf in till norrtälje med min kära Maria för vi ska se SPÄCK iiiih längtar :D
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0