kvällen blev inte som planerad

cha cha
i torsdags var det min första jobbar dag :D Det gick jätte bra. Skönt att äntligen få käna pengar

Efter att jag hade jobbat så skulle jag åka till infjärden med några och bara chilla. Jag hämtar upp emma för hon skulle åka med mej. När vi hade kommit in på en grusväg så är det en bil framför oss som kör ganska sakta. Jag håller 45 och försöker tänka på att inte köra i alla gupp. Helt plötsligt stannar bilen och det märker inte jag :o emma skriker STANNA och jag bromsar och försöker svänga förbi men hinner inte så vi ramlar och hamnar typ under bilen :o

Det första jag tänkte på var att bilen i var skadad och det var den inte dock är min moppe helt paj men det fungerar :).

Jag blödde från benet och har fått feta blåmärken över hela kroppen.

Sedan vid infjärden vart det inte bättre för jag fick ta hand om massa fulla människor :o
Typ sämsta dan ever!

PussPuss

vårat företag



Jenny kom och var med mej när jag jobba :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0