parken med bruudsen

cha cha

Idag tog jag moppen in till norrtälje och mötte cicci :) vi köpte piknik och drog ner till parken. Det var en invigning i parken så vi var inte direkt ensamma ;) Vi låg i solen och mummsade och pratade :)


Sedan kom Azra förbi för att säga hej (vi har inte setts på typ ett halv år och sist vi sågs var vi inte direkt vänner) så det var jätte kul att träffas igen :) Azra stannade kvar ganska länge och vi hade jätte mysigt :) kastade frispi som jag hade fått i tröstpris på en tävling jag gjorde :P sedan gick vi en tippsrunda och fick varsin godispåse :P


Hade en mysig dag med mina bruuds pusspuss


Azra

Cicci

tihi jag

Azra


Cicci


Kommentarer
Cicci

Jaaa det var mysigt:) hoppas vi träffas igen efter jag har kommit hem pusspådejgmn<3

2010-06-22 @ 23:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0