Midsommar

Idag så är det midsommar och jag är taggad till 1000!

Dock har jag inte kunnat sova för att jag har så många blåmärken så det går inte att ligga utan att det gör ont.

Först så gjore jag och fia en varsin krans :D sedan gick vi upp till firandet i byn och det sög menmen.. Jenny kom och vi fixade oss inför kvällen :). Sedan tog vi en varsin cykel och cykla till Elin för middag. Vi hade det mysigt och sedan drog vi alla till dansbanan i infjärden och festade och hade det roligt :) min kväll var lyckad jag hade kul tills jag *tydligen* deckade på gräset och då hälde någon idiot öl/cider över mej så håret och sminket blev förstört :o då är kvällen typ förstörd men det kommer mer... När jag skulle lämna min kladdiga hallsduk i min väska så är den inte där? Då är det någon f*tta som har baxat den och då blev jag så jävla arg och drog hem efter ett tag...

Blev lyckad kväll tills slutet.....



tårta :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0