15 december

tja tja, sorry om min blogg dammpar men det göt tydligen Kissies oxå so I'm not alone..
Idag så var jag i skolan och vi hade långdag trodde jag skulle dö för var så helvete trött?
Gjorde två prov får se i morrn hur det gick sista dagen idag med alla prov SÅ JÄVLA SKÖNT inga fler prov på hela den här terminen :D

Hemma sen så skulle jag skriva en A4 om precis vad som helst så jag skrev om SSRS :) blev ganska nice ;)
sen så skulle jag ta ut den från datan asso skriva ut den och det var inte lika nice, skickade ner den till varvet och fick sen gå ner dit i vinter kylan burrr.. jah så när man kom ner så hade inte mailet kommit så jag fick gå upp igen, yey!

Jag såg nyss på Andra Avenyn asso så jävla bra älskar't
Love yah puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0