ÄNTLIGEN!

ÄNTLIGEN! nu är jag klar med allt som har med SO och göra har skrivit klart om nationalismen har skrivit klart om diskuterat klart om EU så nu är det bara provet i morrn men det fixar jag sen är jag klar med min SO jippi x)
Men allt är inte klart jag har mins fyra prov nästa vecka weeii!..

Idag vare skola försov mej så kom lite sent men missade tydligen ingenting vi kollade på en helt meningslös film.
Sen så på engelskan så kolade vi på en til film asso man somnar ju sen så var det inget mer speciellt.. Åkte hem till Andrea efter skolan för vi skulle plugga asså det blev inte så mkt ''plugg'' gmn ;)
Nu är jag hemma och är äntligen klar tihi
hoppas ni har haft det bra iaf
PUSSPÅERALLASÖTNOSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0