dagarna innan Jul

Kom hem för ett tag sen har varit i Norrtälje. Tänkte berätta vad jag har gjort dom närmsta dagarna.

I går så åkte jag in till Jenny och vi gjorde inte så mkt drog ner till brännäs ;D
Låg i soffan ett tag och svulla på Lindas godis och kolla på Tur & Retur sen drog jag jenny, Pillan och Max runt i norrtälje och gjorde inte så mkt.

Idag när jag hade vaknat hos jenny och vi hade fixat oss så fick vi skjuts av jennys pappa ner till stan där vi fika ;p sen drog vi till bst och träffa några och sen brännäs men det var stängt haha kom 6 min försent xo men vi fick skjuts av någon venne vem tihi till park typ men där skildes våra vägar för jag skulle på middag med familjen :)

Nu har jag slått in alla julklappar så nu ska jag bara ta det lugnt tänkte kolla på Andra Avenyn avsnittet från igår för jag håler på att dö av nyfikenhet:D tsss
PUSS&KRAM. love yah


jag och Jenny i sommras

Kommentarer
Hemligt

Mumms hon till höger ;)

2009-12-24 @ 22:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0