:(

var på julbord på fejjsan idag.
När vi kom dit så skulle jag gå in genom dörren och då kände jag igen mej så jag frågade mamma om vi var här förra året? aah sa hon och då kom jag på att det var fan här jag fick beskedet att Daniel var död för exakt ett år sedan så jag började typ grina? Så jag gick därifrån och ringde Jenny. Sen drog jag in till släkten och dom började genast klaga på att jag såg så ledsen ut så jag kände att det skulle komma flera tårar så jag reste mej upp och gick där i från utan at säga något, och började grina igen och pappa gick efter mej och gav mej sin jacka. Jag gick iväg igen och ringde Andrea.
roligt julbord men det var inte så farligt som det låter.
sen vare bra för I love julbord ;')

När vi kom hem så färgade/klippte Sofia mitt hår

PUSSPÅER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0