Jul Lov<3

Idag så var det sista dagen så vi gjorde inget speciellt vi kollade på film sen spelade jag, Hillevi och Samuel lite UNO älskart ;) sen så var det inte så mkt mer vi fika sen så skulle vi ha avslutning i pingst kyrkan. My, Vickan, Hillevi och Erika sjöng och det var jätte fint (Y) jag får ju inte glömma att vi fick våra betyg blev ganska nöjd trodde att jag hade IG men huh.. Det hade jag inte :D ganska så bra iaf.
Efter avslutningen så drog jag och Hillevi till Brännäs och var där en stund sen så drog vi till bst och jag tog bussen hem med mikaela
lite bilder ofc
Puss på er FÖR NU HAR JAG JUL LOV<3333

Christer My Hillevi

Gangstahh

Vickan och Erika sjöng

My och Hillevi sjöng

casper fick öppna paket

My och Vickan fick oxå öppna paket
Vickan är så söt när hon fått upp paketet håller hon upp en liten staty av jesus
Vickan: Det är Jesus! tror jag?
haha bra gmn<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0