lite om min helg

Kom nyss hem har varit med Sandra sen i fredags.
I fredags så skulle vi vara hos mej med hela släkten men vi orkade inte vara ute på landet så vi drog in till norrtälje istället. Vi gick hem till Andreas sen på kvällen så gick vi och mötte Stefan och så skulle jag och Sandra dygna tyckte vi iaf. Det höll sej men vi var fan inte pigga i lördags eller vi var övertrötta kan man säga:) Så i lördags så drog Sandra och solade sen så var vi hemma hos henne med några sen så skulle vi hem till Stefan och se film och nu är jag skit trött.
Det var lite snabbt om min helg.
Och nu så ska jag bara vänta tills Tvn blir ledig då ska jag se på Stenhuggaren för jag missade det.
Btw, Sandra och jag pressade ''Dag otto'' hela helgen så jävla skön. Något att rekomendera.
Puss & Kram<3

*ingen mascara*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0