Mumms pepparkakor

har nyss pluggat klart och fan vad jag är trött asso:o
skulle ju skriva ut en jävla bokresension men det gick inte så jag skickade ner den till varvet tog bilen ner och skulle ta ut den men den hade inte kommit så fick dra hem igen och la ut den på bloggen och drog tbx till varvet och fick ta den från min blogg och sen skriva ut den jippi då var jag redan på gott humör...
Sen så har jag hållt på med min SO så jävla drygt aja klar nu iaf :)

Idag så har jag bara varit i skolan till 1 vi gjorde inte så mkt vad jag minns joo juste! vi bakade pepparkakor :D mumms. Sen så drog jag till Eriks begravning den var jätte fin faktist:'(.
Träffade Sandra där, har inte sätts på ett tag och jag har lärt mej att hon inte ska dricka för mkt läsk ;)

aja nu måste jag sova annars så kmr jag aldrig orka upp 
PUSSEN PÅ ER
BILDER OFC
<333333
 
heting

Hillevis, Andrea S och mina pepparkakor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0