vad ska man tro?

Igår var jag som sagt på skolan för ville skälla ut krister. Men när jag hade lyckats komma in och träffade alla lärare och krister så kunde jag inte vara arg för ni förstår inte hur pressad han var skolan var i ett enda kaoss... Det var lådor stolar bord och böker precis överallt det var knappt så man kunde ta sej fram. Han berättade för mej att han håller på att fixa nya lokaler och sånt så vi iaf kunde gå en termin till. Men när jag läste vad tidningen skrev i morse så blev jag lite osäker igen på vad han sa men man ska inte lita på tidningarna för dom tar sanningen och förstorar upp den så det ska låta värre än vad det är.

Nu har det ringt en jävla massa reportrar hela morrnen men vad ska man säga?
Jag tänker inte byta tbx till Rådmansö det kmr inte fungera för mej jag vill ha kvar våran skola så jag kan gå ut med betyg som räcker till gymnasiet och inte betyg som räcker till IV!

Aja efter det så drog jag och träffade några i Rimbo och hade en otroligt rolig kväll:)
PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0