we are back

tja tja, ida så var jag i skolan bara en och en halv lektion men det var ganska jobbigt ändå för mådda fan inte bra trodde att jag hade fått feber men tog nyss tempen hade 36 så borde kanske värma mej lite jävla isbit.
Aja sen efter skolan så drog jag och Jenny tbx till skärgårdskolan och när vi kom dit så fick vi gå runt och titta när dom färgade ögonbryn, fransar och noppade dom var jätte duktiga och dom gick bara i ettan :o
sen så fick vi oxå en varsin behandling och det var OTROLIGT skönt innlinndad i ett duntäcke så fick man bli behandlad skit skönt. Sen så gick vi till donken och jag köpte en tio kr hamburgare för hade inte ätit på hela dagen sen så drog vi hem och jag har typ halv sovit för jag vill må bättre í morrn :P
en bild på mina fägade ögon fransar samt ögonbryn som oxå e noppade ovanligt I know men var det fint?
PUSS

Kommentarer
André

Otroligt vacka ögon.. (:

2009-12-01 @ 19:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0