Bert är söt

Blev äntligen klar med min header elr jag har gjort många men den här blev jag iaf nöjd med ;p

Idag så tänkte jag först stana hemma men jag har inte fått vara social sen fredags så man får väl ta och bita ihop men gympa blev det iaf ingen det blir det nog inte i morrn heller ska tänka på min hälsa nu elr iaf försöka :)
Men det var ganska nice dag med tanke på att vi typ bara hade 2 lektioner för först vare lektion, gympa, bild och sen så var läraren sjuk så vi kollade på BERT istället så sjukt skön asso :D
Efter skolan drog jag hem och har försökt att plugga men somnade i soffan fast jag inte ens var trött aja nu ska jag se om det är något på TV

Ha det så bra sötnosar
PUSSEN<3

Kommentarer
ankii

bert är underbar :D

2009-11-05 @ 18:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0