film kväll<3

skit trött och helt sönder stressad men jag tänkte försöka skriva lite om min helg ändå.

I lördags så vaknade jag vid 15:30 så jävla trött jag var men då fixade jag mej, käka sen drog jag över till Ida och träffade den härliga klassen på roslags 9M trot jah :). Vi kolla på film men jah hängde inte med så mkt i filmerna förutom torkel i knipa så klockren. Somnade vid 7 på morronen och så skulle man upp vid 9 ;) 2 timmars sömn damn thats good.
Men ni är så underbara allihoppa jag kmr värkligen sakna er.
Älsklar er puss på er.

Btw,har stängt av min mobil för alla är så dryga och jag pallar inte med er just nu så ring hem om det e nåt!


haha jonis spelar fiol

Kollar på Torkel i knipa

smile Cajs bajs<3

baxade bilderna från idas blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0