måndag snart tisdag

har precis lagat middag blev ''farlig'' körv med makaroner :) tihi ni borde anteckna för det e ju värkligen intressant

Idag så har jag varit i skolan första lektionen följde jag med Andrea och Hillevi til UMT träffade Alex på vägen så hon hängde oxå med sen så skulle vi ha gympa men jag skulle till tandläkaren så jag och Andrea gick ner på stan lite först Andrea ''stor'' shoppade lite ;p sen var jag hoss tandläkaren typ 5 minuter så vi gick och käkade lite taj mat sen mumms ;).
Sen så hade vi bild hihi vi ritade hästar känner mej som ett dagisbarn men det var svårare än så!
Efter bilden så vare engelska och då ville jag och Hillevi köra vårt spel som vi äger på och Andrea oxå sen blev det musik älskar musik men lektionerna är bara såå meningslösa sen så fick jag fin besök ner till bst av min älskling och nu är jag hemma
pussenpåer för nu ska jag skriva på min engelska zZzzZz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0