pinnka=pink

tja tja, kom nyss hem, åkte hem till Andrea efter skolan och höll henne lite sällskap   ;)

Idag i skolan har det inte hänt nåt ovanligt bara att på engelskan så skulle jag och Hillevi försöka sammarbeta hihi, fick ett engelskt ord som vi skulle beskriva och hillevi bah: på svenska säger vi pinnka men vilken färg är det på engelska jag bara ääh yellow?? o Hillevi började ass garva och jag fatta ingenting jag trodde juh jag hade rätt, jävla idiot xD
I morse körde jag bara hälva vägen in för körde till Andrea på morronen och lämnade några skolböcker och då fick jag inte köra längre för syrran tyckte jag var dålig på att undvika alla gupp x).
I morrn blire än stressig dag för mej, först skola sen derekt efter spela och jag har inte trännat sen ska jag göra omprov och sen ska jag möta upp jenny antagligen för hon ska sova hos mej blir ju skärgårdsskolan på fredag ;)
puss alla söta<3


Kommentarer
Saddi♥

Haha, blev frestad av utseendet och tog en höööög!

Och gissa var maten hamnade efteråt...;) ♥

2009-11-25 @ 20:09:34
URL: http://saddis.blogg.se/
Mac

hahahaha!! yellow x) fin bild :)

2009-11-25 @ 21:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0