skärgårds skolan

Idag var jag inte i skolan, jag och Jenny skulle hälsa på i Skärgårds skolan och så fucking pinsamt asso vet ni vad vi gör? jo vi kom till fel skola.
Jag & Jenny: vi ska va här idag. 
läraren på fel skola: aha ahh det har vi visst missat vilken program? 
Jag & Jenny: hudterapefft.
Så gick dom in med oss till frisör linjen.
Jag & Jenny: nej inte frisör stylist!
läraren på fel skola: okej men då är ni nog på fel skola?
Jag & Jenny: oj HEJDÅ!!
så hittade vi rätt tillslut och fick en rundvisning sen stod vi typ bah i en halv timme sen kom en lärare och snackade med oss om vad skolan erbjöd tihi alla får en varsin dator ;) aja och om programet och sånt men dom hade inget vi kunde göra så vi fick dra vid 10:30 typ :) men ska tbx på tisdag för dom ska ha modevisning :)
SKA FAN GÅ DÄR YEY:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0