TÄBY C

Jag och Jenny slutade så tidigt idag så vi drog med tåget till Täby C :D
vi gick runt och shoppa lite (se bilder) en skarf som Hanna har plågat mej med i evigheter jag har alltid velat ha en sån och hon har en sån nu har jag typ sån men ändå inte aja:D sen köpte jag även ett hårband med rosett cute!! sen hade vi typ tråkigt så vi åkte hissarna upp och ner för det var så kul var en unge som stod och glodde på oss när vi åkte upp och ner x) har filmat allt men tänkte klippa det så ni får se det nästa vecka ;)
sen gick vi vilse men när vi hittade ut så ville vi tåg luffa så vi åkte tåg typ 3 hålplatser sen gick vi av och skulle försöa hitta en busshålplats men när vi insåg att det inte gick så skulle vi tågluffa tbx x)
tänkte ni skulle få lite bilder om våran dag i Täby
PUSSARPÅER
BTW, Jag länktar till lördag för då ska jag och Hillevi råna en bank sen ska vi till rimbo med Andrea och ha massa kul :D
love you girls<3


provade lite kläder jenny köpte tröjan hon har på sig

hårbandet jag köpte

VILL HA VILL HA VILL HA VILL HA!!!

SÅ JÄVLA SNYGGA VI E ASSO<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0