tisdag

idag har jag varit i skolan ovanligt va ;) det var inget speciellt som hände. På gympan så var jag dommare för jag orkade inte spela fotboll och Mysan råkade sparka en boll i mitt face så jag började blöda näsblod nästan första gången ;) asso jag lovar er jag måste fan filma min klass när dom spelar fotboll x)

Efter skolan så drog jag och jenny och gyma vi gick mest på rullbanden för hon har tagit sprutan och ville inte göra så mkt maskiner men vi ska förmodligen gyma på torsdag oxå om jag hinner sen ska jenny sova hos mej för vi ska til Skärgårdskolan tidigt på fredag jippi förmodligen kmr vi båda söka dit :) Sen drog vi och käka lite nyttig middag sallad ofc :D och nu är jag hemma, försöker plugga och väntar på Andra Avenyn
pusspåer<3



Kommentarer
Jenny

vi är snygga ;)



<3

2009-11-24 @ 22:10:36
URL: http://jenyhanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0