fitt percing

ska typ gå och lägga mej snart ska ju till täby i morrn med Mamma och syrran vi får hoppas det blir bra.
Usch nyss så skulle jag tvätta min percing och så råkade jag bara slå handen mot den och percingen bara flög ut. Hur vete fan? Men när jag äntligen hittat den så hade jag typ rå mkt med medel på den och så skulle jag sätta in den igen och asså jag svär det gör fan ondare än att ta själva hålet :O och asso jag lovar jag kmr få ta ut den för den blöder och kliar som ett jävla cp precis som förra gng jag hade percing I hate it

önska mej lycka till med att få det att funka för en gng skull :/

PUSSEN PÅ ER<3


Måste sova med plåster för annars tappar jag fitt percingen jippi
cute or what


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0