marknad <3

Idag så hade vi ett slags lopp i skolan jag kom då 2:a av tjejerna hurra för mej ;)
Sen så hade vi ett lotteri och jag vann först och fick välja mellan strumpor nyckelband eller reflex. Självklart väljer man en reflex billig livförsäkring you know.
Sen fick va varsin grön tröja där det står ''En skola som rör sig'' vi skulle gå ner till marknade och göra lite reklam så fick vi lappar vi kunde ge ut och jag är ju så smart så jag stoppar en närtrafiks buss och går på och först frågar jag buss chaffisen om han har barnbarn som skulle vilja börja i vår skola sen ställer jag mej och roppar ut till alla i bussen och fråga om någon har ett barnbarn som vill börja i vår skola men bara tråkiga tanter på den bussen tydligen :o

Efter skola drog vi till Azra och sen till marknaden för att träffa massa folk kul kul :DD.
Jag förlovade mej med mina bästisar idag evig vänskap asso det är sjukt vad man dras till sina motsatser :p.

Underbaradag tack alla
PUSSEN<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0