Min helg<3

i helgen har jag sovit hos Azra fre - sön skit nice. Har värkligen hafft kul med dig gmn sp i fredags men tänker inte lägga ut något om de för orkar inte skriva Tihi. Drog till brännes på lördagen och där fick vi träffa Micha iiiih har saknat dej sötnos! Kan inte påstå att det var så jätte kul där så vi drog hem efter ett tag och skulle se film men jag somnade i samma sekund som vi satte på filmen kul? :P

I söndags kom cicci för vi skulle gå och se på konsert på kvällen
9H tror jag dom heter inte säker ajah dom gjorde en musikal på Aladdin den var otroligt bra!!
Cicci och Azra satt typ och dansade genom hela musikalen haha.
Ni var bäst Allihopa, lycka till i veckan Puss på er

En bild på alla från Aladdin som jag baxa från Emmas fb mohah;p<33



hare bra allihoppa
PUSSEN<3

Kommentarer
linda

hahahah han med pipig röst typ fågeln ägde x)<3

2009-10-20 @ 20:27:20
URL: http://meniing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0