Mor & Dotter dag<3

Idag var jag i Barkarby med mamma för att hitta en vinter jacka det gick inte så bra men hittade ett par snygga skor derekt som jag fick av mamma. efter ett tag hittade jag en skit skön jacka som var rosa (se bild ) mamma ville köpa den till mej men jag bah nej aldrig x). Sen hittade jag en jacka som jag köpte ni får inte se någon bild för jag har inte pallat tagit någon så synd om er?
Sen drog vi till IKEA och köpte massa små saker kul kul sen blev det hem och nu sitter jag här så det var min dag
Hare bäst
PUSSEN<3


Dagens outfit

shiiiet?


Kommentarer
Din fästmö<3

Du måste ha jackan på måndag(a)<33

2009-10-11 @ 20:00:28
linda <3

Ååå du har hittat min favorit jacka (A) :D <333

2009-10-15 @ 17:13:33
URL: http://meniing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0