plugggichh?<3

Sitter och pluggar SO går faktist bra för en gångs skull får hoppas att jag har samma instälning på provet!
Ska snart börja med engelskan för att vi har typ 200 prov den här veckan men sen äre lov så jävla skönt asso :)

Idag så har det varit en riktigt seg dag för alla har typ varit trötta ajah det är väl det som kallas måndag antar jag? På fredag ska vi tydligen ha Haloween fest och jag har ingen aning om vad jag ska klä ut mej till??? help me please GE MEJ FÖRSLAG! fick ett gulligt förslag av marme att jag skulle låna hennes pummpa dräkt men det roliga är att den är för små barn så jag vet inte om den kan vara en aning för liten haha aja vi får se hur det blir med de.

Men nu ska jag inte skriva mer för jag måste börja plugga på Engelskan oxå JIPPI????

hare bra sötnosar
PUUUSSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0