tisdag

Ida så vaknade jag 06:50 och jag måste gå hemifrån 07:15 så fick typ snabb plata håret och sminka mej och skynda till bussen ingen kul start :o Sen i skolan så vare som vanligt men jag hade typ skit ont i magen i slutet av dagen och kände att jag orkade inte ha en lektion med kurre asso träslöjd dom som går på fria förstår mej.
Så jag drog hem för att plugga sönder för har 2 prov den här veckan och ett läxförhör men det kmr nog att gå fint blev precis klar med eng huh... Juste jag gick igenom mina gammla papper för att hitta lite förklaringar och då hittade jag ett prov från 6:an jag hade fett bra poäng och nu är jag sämst i klassen asso va fan hände?
Jo det händer så när man inte har utbildade lärare!!!!
Aja nu så sitter jag bara och väntar på ANDRA AVENYN iiiiih som börjar 21:00 bara en timme och 45 min det klarar jag ;)

HARE SÅ JÄVLA BEST
PUSSEN<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0