vad ska man säga om dagen?

Idag så har det varit tisdag för dom som undrar och dagen har väl varit lite upp och ner tänker inte gå in på detaljer för det angår inte er aja vi hade gympa och på den lektionen så fick vi gyma supper kul hah?
Sen så var jag nära att bli av med mitt busskort hade tydligen tappat det men så var John så gulligt och hittade det huh :P
Sen inge mer kul från dagen men jag kom nyss hem från en liten släkt träff för Gittan fylde ju år Grattis Grattis till dej ska jag väl säga :p inte så jätte kul men min kusin gjorde som vanligt kvällen bättre ;p thank youu<3
Nu hade jag tänkt att pyssla lite med min sötnos blogg innan Andra Avenyn börjar
Ha det bra sötnosar
PUSSAR<3

Mitt outfit today<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0