vad ska man säga?

Skola idag dårå och jag helt sjukt började typ gråta på eng lektionen typ bara för Azra satt och drev och sa att hon inte hade några vänner så jag började typ gråta asso hormoner?

Efter skolan drog jag och träffa jenny för jag skulle perca näsa woho äntligen :D
andra gången gillt elr?
ni får önska mej lyckatill den här gången.
Sen så gick vi typ runt lite och kolla sen träffade vi pillan, Ida och johanna och helt plötsligt kom 2 killar med en filmkamera och den andra med mick dom ville typ interljuva oss?
Självklart går vi med på det men flummar typ bara runt det så vi får hoppas vi kmr med på deras lilla hemsida och jag lovar att lägga ut länken men det skulle tydligen ta några veckor men bara så att ni vet har vi sjungt julsånger mer säger jag inte MOHAH.
aja måste plugga skolan går före you know hare bäst
PUSSEN<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0