Fredagsmys

Idag efter skoan så var jag med Cicci och Azra och så var Linda med ett tag. Vi gick runt på stan och bara chilla vi gick till Be-young där cicci provade en massa kläder sen drog vi till buss stationen för att lämna av Linda för hon skulle till sin syster. Vi gick upp till skolan för mopparna stod där och så åkte vi till fygis för att hyra film och köpa lite godsaker och där träffa jag jenny som jag inte träffat på 100 år känns det som. När vi hade kört hem till mej så käka vi med min kära famij sen så fick vi låna min brors ute stuga så vi var där resten av kvällen och kolla film suppermys.

PUSSEN

 


Kommentarer
linda <3

åå snyggg man var där då:P<33

2009-09-13 @ 20:44:10
URL: http://meniing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0