Måndag

idag har det varit en skön dag vet inte vrf för att måndagar brukar vara dom jobbigaste men iaf var det bara vanliga lektioner idag och på musiken kollade vi på någon konstig film som hanlda om tinnitus och bara för det ska jag ha öronploppar 24/7 ;p eftersom vi är 9:sär och älskad av alla lärare så fick vi sluta tidigare NOT låraren stod inte ut med oss så en halvtime tidigare så bad hon oss att gå ut från klass rumet. Var kvar i skolan typ en kvart 20 min och tyyyp kasta boll med några och sen drog jag ner med cicci till bst och så är det inte så svårt att räkna ut vad jag gjorde sen.

Nu sitter jag här och 'försöker' att plugga men det går inte så bra ska jag säga.
PUSSEN<3



GILRS JUST WANNA HAVE FUN


Kommentarer
caspers kusin

ta bort bilden på min kusin tack,som han har sagt och vill ! :)

2009-10-17 @ 22:13:34
URL: http://malinforlajjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0