rubrik:?

Vaknade nyss, Azra och Cicci åkte hem för några timmarsen och när dom hade åkt så städade jag min brors ute stuga sen så la jag mej i soffa och kollade på ett avsnitt av rostat och somnade. Så nu är man ju inte den piggaste men ska snart äta så får försöka hålla mej vaken. Jag har typ suttit ett tag och försökt ladda in ett videoklipp i datorn på min klass (9:SÄR) skönaste klassen asso men den filmen vill bara inte in i datorn så ni får vänta lite till med att se det sorry. ska passa på att tacka Azra och Cicci för en underbart sjukt kul kväll igår Älskar er bästisar och så får man ju inte glömma sötnosen Linda som faktist var med oss på stan igår x) Puss på er<3.... 

Nu ska jag dra ha det bäst
PUSSEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0