skola

skola idag, skön dag för inte så många lektioner men jag fick ju reda på idag att vi ska jobba till sid 19 i matten och inte tal 19 så det var ju bara ta hem och jobba. Efter skolan så gick jag och cicci till biblan för att plugga på SO det var inte så mkt så det tog inte så lång tid. Sen drog jag hem och är typ klar med matten har typ jobbat 1000 tal känns det som men vi kan avrunda till typ 20 tal :P tar rästen på matte lektionen på fredag för i morrn blir det inte så mycket skola för ska vara på IP och träna 100 meter jippi jätte kul med den hemska träningsverken som jag har kommer jag knapp att kunna gå 100 meter x).

här får ni en bild på vad 9:an (9:SÄR) gör på rasterna sötnosar elrhur.

PUSSEN


Kommentarer
Anonym

Hahahah mitt blonda hår syns på sidan (:<333

2009-09-10 @ 21:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0