''Körde en stephen'' haha :)

Igår var jag, Andrea, Ida och Emma taggade på värsta festen i rimbo.
Efter att jag Andrea och Ida hade vart i stholm så drog vi till rimbo och sedan skulle vi kröka.
Först gick vi till gläntan det var inte så supper kul för det var ute och det var kallt :S
fast vi gjorde.. eller nej Hokan och en till gjorde brasa :)

Sedan så drog vi hem till någon på fest men jag fick värsta mensverken och orkade inte och så var det inget verst dra där heller...

Jag ringde Sofia och hon var så gullig så jag fick sova hos henne med sebbe tihi med andra ord jag körde en stephen. På morgonen så fick jag höra av alla att dom trodde att det var stephen som kom inatt x)

På morgonen drog jag och sebbe och käkade på subway han bjöd mej hihi ;D

sedan åkte jag med mamma till stan för att köpa skor jag hittade ett par fina som ni får se bild på senare för orkar inte nu..

 Nu ska jag packa för ska på klassresa i morrn.
Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0