Långfredag<3

chaa babes, I fredags så kände jag och jenny att på en fredag så kan man ju fan inte bara sitta hemma och nu var det desutom ''långfredag''.

Så vi bestämde oss att ha en piknik med tanke på det vackra vädret. jag tog bilen och åkte för att hämta jenny och sedan åkte vi gemensamt till Björkörn. Det var jävligt mycket snö och vi hade juh tänkt oss en massa sand och vatten och mys men vi hittade faktist en liten sandplätt :)
Där satt vi och myste i någon/några timmar tills vi började frysa.
Sedan gick vi till min bil för att åka men vart viste vi inte så jag lovar vi satt där i typ en timme innan vi tänkte att vi drar till roffes och käkar :)

när vi kommit till roffes så var det stängt jippi så vi parkerade i solen och satt där i några timmar för vi inte viste vart vi skulle åka ;D
Juste jenny prövade köra lite..

Efter en bra stund så bestämde vi oss för att vi messar 118800 och fråga om vi skulle till mej eller jenny och vi fick svaret ungifär
''kom hem till mej istället jag har laddat med chips och läsk och sex in the sity mm..
har inte kvar messet så minns inte riktigt x)
vi bah VAFANN ska vi göra nu då så vi messar igen och får svaret
''jennniiiiiii!!!!''
hihi så vi drog hem till jenny ;)
PUSSEN <3




Kommentarer
jenny

hihi men det va lite roligt iaf :D även fast vi inte hade ngt att göra (a) och jag ägde på att köra bil :DDDD <3

2010-04-04 @ 15:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0