utvecklingssamtalet...

Kom nyss hem från utevcklingssamtalet och det gick både bra och dåligt.
Det bra var att jag har fått försvara mej när det gäller mina sänkningar och jag tycker inte att dom ska kunna sänka mina betyg med tanke på hur mycket jag har kämpat för att få upp dom.
Det dåliga var väl att jag fick veta nu hur mycket jag har sänkt mej och den här veckan ska både jag och Sofia snacka med lärarna så dom får se hur det ligger till.
Tur att pappa var med iallafall så att dom nu kan förstå att jag inte är efterbliven och att jag förtjänar betygen jag hadde.

Vist, vist Norrtälje Fria kanske inte var den svåraste skolan men jag gick ju inte bara in satt och stirra och sedan gick ut och sedan får VG/MVG. Jag kämpade för mina betyg och det är inget jag vill kasta bort.

Juste jag sa att jag skulle lägga ut en länk på bilden jag skickade till tidningen men hittar ingen så jag lägger ut bilden istället :D hihi
ska börja skicka in alla bra bilder jag tar med tanke på att man kan vinna 500kr på ICA det är respekt ;D
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0