4 timmars buss, yey

hej mina läsare!

Idag så fick jag åka buss hela vägen till skolan alltså först en timme till norrtälje och sedan en timme till åkersberga chuuhuuu :( den här dagen har varit ganska onödig :o Vi skulle mötas i skolan 10:00 för att prova våra snygga vita sjukhuskläder ;) men när vi kommer dit så säger dom att vi ska få prova vid 11. Okeeej då är det bara att fördriva tiden och när vi kommer tbx vid 11 så skulle dom tydligen gå på lunch.... Så då fick vi vänta ytterligare en timma -_-' aja med bra sällskap så går det fin fint ;D

Efter skolan skulle jag shoppa skolsaker i täby och det skulle Jasmin i min klass oxå så då gjorde vi det tillsammans det var även ett bra sätt att lära känna varandra :)

Sedan var det en timme till norrtälje och sedan en timme hem.. JIPPI jag älskar att åka buss :D<3

Har ni hafft en bra dag?
pussen

gammalbild. Var länge sen ni fick en dagens outfit hmmmm<3

Kommentarer
josefine

Hur ofta handlar du kläder/accessoarer?

Kika in och svara på dagens fråga :)



[ber om ursäkt om du ej vill ha såna här kommentarer]

2010-08-25 @ 20:38:49
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0