godmorgon

blääääää
jag orkar inte...
fyra punkter varför mitt liv sugger just nu

för det första: SÅ HAR JAG TAPPAD MIN PLÅNBOK/KANSKE STULEN
för det andra: så har jag blivit förkyld
för det tredje: så har jag brutit två naglar och med tanke på min plånbok och att jag måste köpa ett nytt busskort så kommer jag inte ha råd att laga mina bruta naglar så måste ta bort dom buhuuu :(
för det fjärde: så är jag helt sluuuut efter helgen

men ajah just nu sitter jag på mammas jobb igen kommer tillbringa mycket tid här tyvär :(
väntar på att klockan ska bli nio så jag kan få dra iväg till skolan för idag ska vi bara bli ompysslade av tvåorna:)

ringde precis och snackade med SL men dom har inte fått in en plånbok :''( skulle ringa igen i morrn..

aja hoppas ni har en bra start på veckan

puss




Kommentarer
Andrea

BEJBI! Ring till polisen,:) INTE 112 alltså! Men till deras hittegods.. större chans att en plånbok hamnar där. <3

2010-09-01 @ 10:45:56
ida

guud va fin blogg :) <3

2010-09-06 @ 16:18:20
URL: http://miniilarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0