pinsamt tihi :)

asso seriöst jag sitter på mammas skola nu i hennes klassrum ''själv'' och det finns jätte stora fönster in hit som är lite mörka inte mycket men liiiite så man ser sin egen spegelbild men man ser ändå in:) och så står det två minifjortisar i fönstret och fixar med håret, puchar upp brösten och gör grimasher. Jag orkar inte bry mej för jag antar att dom lär se mej snart. Men så tittar jag upp mot dom igen och då står dom och gämför varandras mage och asso sen ser dom ju självklart mej och då förvandlas det där söndersminkade ansiktet till en liten mun och röd hy och så försvinner dom snabbt HAHA lite kul men seriöst :o

Idag har jag iaf vart i skolan ovanligt ;) först hade vi vår första bildlektion och sedan engelska bla bla bla.... Men hela eftermiddagen så hade vi såkallad lärakännavarandra eftermiddag typ :s och det var ganska kul/tröttsammt för jag är ganska sjuk och har då inte mycket energi men känner att jag ändå behöver dom här dagarna för att lära känna varandra :)

Okså fick vi sluta tidigare så nu sitter jag på mammas skola medans hon har möte :)
det är ganska mysigt här när inte hennes dryga ungar e här :o

vi hörs senare
Pusspuss

varmchoklad är seriöst det bästa mot hallsont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0