pyamasparty utan pyamas

cha cha :)

kom nyss hem från Jennifer och vi hade supper mys ;D Jag och Emma drog med mopparna in till norrtälje ( jag har inga backspeglar så jag lånade Elins moppe) Där träffade vi marcus och fixade blablabla. Stannade där ett litet tag och sedan drog vi tbx till Jennifer.

Skulle vara pyamasparty men vi skippade pyamasen.

Sedan när jag skulle hem så hade jag tyckats tappa min nyckel men jag har elstart på nykelknippan så vi lyckades få igång den, bara att den dog några gånger på hem vägen men aja :)

ville bara säga att jag hade en trevlig kväll brudar<3

Nu ska jag sova för ska jobba i morrn
Puspuss

Kommentarer
carro

taack sötnos :D <3

2010-08-15 @ 14:07:28
URL: http://carolineklunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0