sitter i mammas skola

godmorgon

Just nu sitter jag i mammas skola Söraskolan i Åkersberga. Jag börjar halv 10 så då får jag vara här ett tag :p Dom är ute på promenad så jag är själv i mammas klass rum. Ganska skönt ändå men dom kommer tillbacka snart blääää.. Men det är en tjej i klassen som är supperdupper guillig hihi asså dom typ går i fyran tror jag x)

men vi hörs senare när jag kommer hem från skolan och idag ska jag även spela trummor

Pusspuss<3




har lite tråkigt så leker med webcam
men ahh såhär ser jag ut idag :)

Kommentarer
FIONA - en ointressant vardag

nu är dagens blogg tävlingen avslutad, kika in och se om det blev du :)

2010-08-26 @ 12:19:37
URL: http://lovefiona.blogg.se/
jenny

ååååse, ska jag ta med min rullstol?!? :D hahahahahahahahahahhahaha

2010-08-26 @ 17:54:02
josefine

sv: haha. shopping är så nice! ;D

vad gör dudå? :)

2010-08-26 @ 19:57:21
URL: http://technicolor.blogg.se/
Din kärlek Andrea

Snyggälskling! Miss u! Måste ses!! <333

2010-08-28 @ 22:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0