trött....

hej mina läsare<3

Just nu är jag sjuuukt trött.. ska ta ett bad och sova sen. I morse så försov jag mej så fick gå upp kl 6 istället men hann iaf. Brukar gå upp halv för vill ha mycket tid för att slippa stressa :P Jag kom till skolan halv 10. Visst låter det kul att gå upp halv 6 när man börjar halv 10 ;) men idag i skolan så har vi hafft typ våra första lektioner så jag ska väl inte klaga :)

På lunchen blev det donken hihi jävla tjokis men ska FAKTIST börja gyma snart så käften. I morrn kommer kanske polisen till vår skola :o ahh nu blev ni nyfikna vaah ;) hihi varför berättar jag i morrn.

Efter skolan så åkte jag direkt till norrtälje med mamma för jag skulle spela trummor och köpa gympa kläder. Ah ett par gråa mjukisar och ett par gympa skor -_-' men jag behövde det verkligen :p

Jag har precis planerat min färd till skolan i morrn och jag kommer att komma 5 min försent varje fredag tills roslagsbanan har börjat att gå. Inte bra asso men får ta ett snack med läraren för annars så måste jag åka till roslagsnäsby och byta till buss till täby och byta till tåg och det låter skit kul naaaaaaaaaat.

Den här veckan har gått så sjuuuukt fort det är fredag i morrn så jävla skönt :D
tycker inte ni det?


tog bilden på mammas jobb :p

Kommentarer
josefine

sv: jag mår bara bra, det är ju helg och allt :)

vad gör du? :)

2010-08-27 @ 14:37:05
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0