tröttare....

cha cha bloggen!

Ledsen att jkag ionte skrivit på heeeeeeeela dagen men har hafft en tuff dag i skolan eller ah en tuff vecka. Att gå upp 6 när man börjar halv 10 tar på krafterna men jag ska lyckas. Det finns inte många som tror att jag kommer klara dom här tre åren.. Men jag ska bevisa att om man kämpar så lyckas man 4 timmars bussresa varjedag är ingen enkel match men vem har sagt att gymnasiet ska vara enkelt?

Ajja när jag kom hem från skolan vid 6 så slocknade jag på sopffan direkt. Sedan vart det middag och så har jag suttit och kollat på camp rock :P moget huh? ;) ser framimot tvåan av en orsak.... KYSSEN när man ser på camprock så sitter man och skriker MEN KYSS HENNE DÅÅÅÅ men i första filmen så håller dom varandra i handen. Asså det är inte mamma som ska leda sitt barn över vägen så om tvåan ska bli bra så måste kyssen bli av

Tycker inte ni det?

Puss på er ;) och sov gott :)<3

bild jag tog nyss haha tur att man inte ser mkt ;D

Kommentarer
evelina-

grymt söt tjej!:DD

2010-08-27 @ 22:18:39
URL: http://evelinaakauppinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0