Allt från löa 2010

Nu är jag hemma och min första tanke var INTERNET!!

Så nu har jag surfat runt ett tag :D jag ska självklart bjuda på en massa bilder från
mitt sommrställe löa :D

Dag 1: måndag
först var jag ju i täby och där köpte jag 5 linnen och ett par snygga beaga jeans :D
och sedan träffade jag Andrea och vi tog en fika och sedan hämtade pappa upp mej och det bar av till Löa :)


vacker himmel på kvällen när vi kommit fram :)

var tvungen och känna på vattnet

bara några bilder från dag ett men vi kom dit så sent :)

Dag 2:Tisdag
Självklart blev det ett morrndopp och sedan åkte vi ett en jätte fin minigolfbana :)


jag köpte även ett nytt objektiv och det blir supperdupper fina bilder :D

haha kolla Ettan sötnos :)

jag och syrran badade

fin fjäril:)




Dag 3:Onsdag
Idag alltså. :) Vi åkte till en bro som vi gör varje år och så fikar vi där och hoppar från bron :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0