3 timmars lektion sen slutar man.

Hade nationella i tre timmar idag :o gick ganska bra tycker jag. Sedan så fick man åka hem om man ville men jag och några till stannade till ett bussen för liksom vad ska man göra hemma när man ändå kan vara med kompisar i skolan utan att behöva ha lektioner?
Jag och Emma var dom ända som åkte hem med gräddö bussen. Sedan när jag komm hem och satte mej i soffan kände jag helt plötsligt hur jag blev trött så jävla trött så jag inte kunde ställa mej upp sedan. Jag tog en promenad med hunden i hopp om att må bättre men det fungera inte så när jag kom hem så gick jag och la mej. Vaknade för ett tag sen och mår mycket värre? Jag hoppas att dt blir bättre i morrn för jag vill värkligen värkligen inte vara hemma i morrn?
Pusspuss
några bilder jag tog när jag var ute


Kommentarer
Jenny

precis så där vare för mig oxå! :O i skolan kände jag ingenting men när jag kom hem mådde jag asdåligt och fick feber. men jag har typ fått halsfluss :( <33

2010-02-12 @ 15:44:17
URL: http://jenyhanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0